Επιτυχία και ταυτόχρονα προβληματισμός στην Sony. Η εταιρεία ανακοίνωσε πως μέσα στο τρίμηνο Ιουνίου-Αυγούστου πούλησε άλλα 500.000 PSVR headsets, καθιστώντας την με διαφορά την πιο πετυχημένη επιλογή στην νέα αυτή αγορά του VR και κατά πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό. Παρόλα αυτά, ο Andrew House της Sony είναι προβληματισμένος για το πόσο μπροστά και πόσο εύκολα η εταιρεία κατέκτησε τη νηπιακή αγορά του VR και θέλει οι ανταγωνιστές τους να «σηκώσουν τα μανίκια». Ο ίδιος αναφέρει στο Reuters:

Δεν αισθάνομαι τελείως άνετα να είμαι ο ηγέτης στην αγορά του VR με τόσο μεγάλο ποσοστό όπως συμβαίνει τώρα. Σε μια τόσο νέα κατηγορία θες μια ποικιλία από πλατφόρμες που να τα πηγαίνουν όλες καλά ώστε να δημιουργήσεις μια αυξανόμενη ζήτηση και να δημιουργήσεις το κοινό.

Ενδιαφέρουσα δήλωση και όσο και αν μας φαίνεται περίεργη, είναι πέρα για πέρα ρεαλιστική. Χωρίς ανταγωνισμό που να τα πηγαίνει επίσης καλά, η έρευνα για την βελτίωση του μέσου δεν προχωρά, το κοινό δε μεγαλώνει (φανταστείτε να τα παρατήσει η Oculus και να μείνει η PC αγορά χωρίς VR, ενώ το Xbox δεν το υιοθέτησε ποτέ) με αποτέλεσμα να μην έρχονται νέοι πελάτες. Το κοινό που επιθυμεί το VR κάποτε θα στερέψει χωρίς νέες αγορές και καινοτομίες και τότε πως να υπάρχει προϋπόθεση για την ανάπτυξη ενός PSVR 2 ;

Σε μια διαφορετική δήλωση στην ίδια συνέντευξη, ο Andrew House δήλωσε πως οι πωλήσεις του PS4 δεν επηρεάστηκαν καθόλου από την άφιξη του Nintendo Switch.