Platform: PC, PS4, Xbox One
Publisher: Activision
Developer: Bungie
Διάθεση: IGE Group
Κυκλοφορία: 06/09/2017

Όσοι δεν χορτάσατε με το κυρίως Destiny 2, το πρώτο expansion του είναι εδώ, με την ονομασία Curse of Osiris και αποτελεί το πρώτο μέρος από το Expansion Pass που διατίθεται στην τιμή των 34.99€ και περιλαμβάνει και το Expansion II το οποίο αναμένεται την Άνοιξη του 2018, ενώ διατίθεται και μόνο του στην τιμή των 19.99€. Αρκετοί fans του παιχνιδιού περίμεναν αυτό το expansion, κυρίως για να βελτιωθεί το end game και να προστεθεί καινούριο περιεχόμενο συνολικά στον τίτλο. Τα πράγματα δυστυχώς μείνανε κάπου στη μέση και το Curse of Osiris δεν καταφέρνει να παραδώσει τα αναμενόμενα.

Το Curse of Osiris προσθέτει λίγο απ’όλα ως νέο περιεχόμενο στο Destiny 2. Προσθέτει ένα νέο μικρής διάρκειας Campaign, νέο gear και όπλα, νέο raid Lair, adventures, strikes, χάρτες για το Crusible καθώς και μια νέα τοποθεσία στον πλανήτη Mercury. Η ιστορία μας συνεχίζεται ακριβώς μετά το τέλος του κεντρικού Campaign του παιχνιδιού και κύριοι εχθροί μας είναι οι Vex, με ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον κατασκεύασμα, το Infinite Forest. Το Infinite Forest αποτελεί μια άκρως ενδιαφέρουσα ιδέα, η οποία εύκολα με εντυπωσίασε όταν μου πρωτοπαρουσιάστηκε. Ουσιαστικά αποτελεί ένα κατασκεύασμα των Vex όπου εξομοιώνονται πολλές και διαφορετικές πραγματικότητες ταυτόχρονα ώστε να επιλέξουν αυτήν με το επιθυμητό για αυτούς αποτέλεσμα. Μέσα σε όλα αυτά, εμφανίζεται και ο Osiris, ένας σχεδόν μυθικός Warlock και ο μόνος εξόριστος Guardian, ο οποίος έχει φτάσει να έχει την δική του αίρεση με πιστούς ακόλουθους, ακόμα και αν δεν το έχουν συναντήσει ποτέ.

Ο ενδιαφέρον χαρακτήρας του Osiris σε συνδυασμό με το άκρως ιδιαίτερο concept του Infinite Forest με προετοίμασαν για κάτι πολύ καλύτερο από αυτό που τελικά έπαιξα. Το 2-3 ώρες campaign καταντά απλά βαρετό και επαναλαμβανόμενο, χωρίς ανάπτυξη των χαρακτήρων και βασικούς διαλόγους, το infinite forest καταντά μια κακή platforming εμπειρία και όλα καταλήγουν σε μια τελείως κακή τελική μάχη. Η δε νέα περιοχή του Ερμή (Mercury) έχει ένα ενδιαφέρον Αιγυπτιακό σχεδιασμό, αλλά είναι η μικρότερη περιοχή του παιχνιδιού και οι δραστηριότητες είναι οι βασικές. Νέο public event, βαρετά adventures μερικά loot chests και Lost Sectors, ένας νέο πωλητής και τέλος. Στην καλύτερη (ή χειρότερη βασικά) περίπτωση, θα ασχοληθείτε με το Lost Prophecy quest του Brother Vance, ένα στην ουσία fetch quests όπου θα πρέπει να μαζέψετε 10 items μέσα από επαναλαμβανόμενα public events και chests, ξεκλειδώνετε το Forge όπου μπορείτε να κάνετε crafting Legendary Vex όπλα. Γενικά, το βασικό περιεχόμενο απλά για να απασχοληθείτε ελάχιστες ώρες, ακόμα και τα Strikes Missions μοιάζουν με αγγαρεία μιας και είναι απευθείας μεταφορά ορισμένων quests του campaign..

Επιπλέον περιεχόμενο έχουμε και στο PvP του παιχνιδιού, όπου τρεις νέοι χάρτες κάνουν την είσοδο τους, χωρίς όμως να φέρνουν το κάτι διαφορετικό, στο ήδη υποτονικό αυτό τμήμα του Destiny 2. Μια ενδιαφέρουσα προσθήκη είναι το Raid Lair, μιλάμε για μικρότερης διάρκειας raids, που λαμβάνουν χώρα στην περιοχή του βασικού Raid του κυρίως παιχνιδιού, τον Leviathan. Υπάρχει διαφορετικό boss και περιοχές να εξερευνήσετε και αν βρεθείτε παρέα 6 ατόμων, μπορείτε να διασκεδάσετε λύνοντας puzzles και εξερευνώντας platforming κομμάτια, όλα αυτά σε ένα πακέτο μικρότερης διάρκειας από αυτό του βασικού Raid.

Με την κυκλοφορία του Expansion I, η Bungie δεν γλύτωσε πάντως από τα πυρά των fans κυρίως για δύο λόγους. Ο βασικός ήταν ότι κλείδωσε ορισμένο περιεχόμενο όπως τα Prestige Nightfall και Prestige Raid πίσω από το DLC, αφού είχε ανεβάσει το power requirement στο 330, κάτι που απαιτεί την αγορά του Curse of Osiris για να το φτάσει κάποιος. Έτσι εξόργισε τους fans, αφού στην ουσία έκοψε τμήμα του βασικού παιχνιδιού, ώστε να αναγκάσει να αγοράσουμε το Expansion. Από τότε, τελικά η Bungie έριξε στο 300 power το Prestige Raid, κάνοντας το διαθέσιμο ξανά σε όλους, ενώ το Prestige Nightfall παρέμεινε στο 330. Παράλληλα είχαμε και το άλλο τραγελαφικό, όπου το όπλο Prometheus Lens ήταν τόσο overpowered που θεωρείτε broken, με αποτέλεσμα να έμπαινα PvP και να γινόταν ένα «πανηγύρι» εκεί μέσα από lasers που σε ψήνανε σε 2 δευτερόλεπτα, πριν προλάβεις καν να αντιληφθείς τον εχθρό. Αντί να δώσει γρήγορα ένα hot fix η Bungie, πήγε και έκανε διαθέσιμο το όπλο σε όλους, με αγορά από τον Xur, ε και καταλαβαίνετε πόσο αστεία έγιναν τα πράγματα, στο ήδη παραμελημένο PvP.. Από τότε η Bungie κατέβασε στα τάρταρα το damage του όπλου και θα το επαναφέρει σε ισορροπία μετά από playtesting.

Καταλήγοντας, το Curse of Osiris δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, ίσα ίσα, αποτελεί ένα από τα χειρότερα expansions της σειράς. Φτωχό σε περιεχόμενο και εκτέλεση, θα ξοδέψετε λίγες ώρες ενασχόλησης με τις νέες βασικές δραστηριότητες και το campaign, θα γλυκαθείτε με το νέο ομολογουμένως όμορφο gear και όπλα, το ενδιαφέρον Raid Lair αλλά ποτέ δεν καταφέρνει να κάνει το κάτι παραπάνω και να ανεβάσει το Destiny 2 σε άλλο επίπεδο, ορισμένα πανέμορφα σκηνικά, το απολαυστικό shooting  και το εκπληκτικό soundtrack δεν καταφέρνουν να σώσουν την κατάσταση.