Η σειρά Nier αποτελεί spin-off της σειράς Drakengard. Το πρώτο Nier κυκλοφόρησε στο PS3 το 2010 ως ένα μείγμα ειδών gameplay, όπως action-RPG και top-down shooter. Βρισκόμαστε λοιπόν περίπου 2 μήνες πριν την κυκλοφορία του sequel, Nier: Automata, με developer τη γνωστή μας Platinum (Bayonetta, Metal Gear Rising: Revengeance). Χθες κυκλοφόρησε στο Store ένα demo του παιχνιδιού και έτσι αποφασίσαμε να μοιραστούμε τις εντυπώσεις μας.

NieR:Automata DEMO 120161128_20161222201030

Αρχικά, να πούμε ότι τα γραφικά δεν είναι σίγουρα κάτι που θα σας συνεπάρει. Σε σύγκριση με άλλα JRPG είναι σίγουρα καλύτερα, αλλά όχι ενός σύγχρονου παιχνιδιού του PS4. Το artstyle φυσικά δεν παύει να είναι όμορφο και το setting και η ατμόσφαιρα ιδανικά ώστε να σας »τραβήξει» μέσα στον post-apocalyptic κόσμο του. Το σενάριο φαίνεται επίσης υποσχόμενο, αν κρίνουμε από αυτά που είδαμε στο demo, ενώ φαίνεται να διατηρεί την σκοτεινή ατμόσφαιρα του πρώτου Nier και γενικά των Drakengard.

NieR:Automata DEMO 120161128_20161222201114

Το είδος του συνεχίζει να είναι ανάμειξη διάφορων τύπων gameplay. Από ένα παιχνίδι της Platinum φυσικά δε θα μπορούσε να λείπει το hack’n’slash, για το οποίο είναι φημισμένη. Σε αυτό το σημείο πιστεύω θυμίζει αρκετά προηγούμενες δουλειές της, όπως το Metal Gear Rising. Ικανοποιητικό hack’n’slash με ωραίες κινήσεις, τετράγωνο για light attack και τρίγωνο για heavy attack. Με το R2 κάνεις evade και με σωστό συγχρονισμό έχεις πλεονέκτημα, ενώ παράλληλα μπορείς με το R1 να ρίχνεις σφαίρες με το ρομπότ σου. Η κάμερα πολλές φορές αλλάζει και έρχεται από πάνω, κάνοντας το παιχνίδι top-down shooter, ενώ θυμίζει και hell shooter όπως τα Touhou Project, επειδή πρέπει να αποφεύγεις πολλές σφαίρες.

NieR:Automata DEMO 120161128_20161222203353

Από equipment και λοιπά φαίνεται να έχει πολλά, αφού αλλάζεις light και heavy weapon, καθώς και το ρομποτάκι. Πιστεύω οι συνδυασμοί θα είναι αρκετοί ώστε να είναι ένα ικανοποιητικό RPG. Τα boss fights επίσης απ’ότι είδαμε και στο demo πρόκειται να είναι πολύ επικά, με τη συνοδεία του καταπληκτικού soundtrack. Οι εναλλαγές στο gameplay λογικά θα σπάνε τη μονοτονία στην οποία πέφτουν τα περισσότερα RPG, ενώ το open world (το οποίο δε βλέπουμε στο demo) θα προσφέρει αρκετά side missions για να προσφέρει ώρες εξερεύνησης στον πολλά υποσχόμενο κόσμο του.

NieR:Automata DEMO 120161128_20161222201346

Η γενική μου εντύπωση από το demo του Nier: Automata ήταν πολύ καλή. Το παιχνίδι μοιράζεται πολλά στοιχεία από άλλα παιχνίδια της Platinum όσον αφορά το κομμάτι της δράσης, ενώ η ποικιλία στο gameplay λογικά θα σπάει την όποια μονοτονία ενδέχεται να υπάρχει (πιστεύω συμβαίνει αυτό στα παιχνίδια της Platinum). Σεναριακά δεν είδαμε κάτι τρομερό, όμως φαίνεται κάτι αρκετά ενδιαφέρον για να σε κρατήσει, ενώ τα boss fights και το soundtrack πιστεύω ότι θα είναι τα δυνατά σημεία του παιχνιδιού. Ανυπομονούμε λοιπόν μέχρι τις 10 Μαρτίου να το χαρούμε στο PS4.

NieR:Automata DEMO 120161128_20161222203006