Στις 19 Απριλίου κυκλοφόρησε το δεύτερο DLC για το πολυσυζητημένο Call of Duty: Black Ops 3 στο PS4. Για τις υπόλοιπες πλατφόρμες κυκλοφόρησε ένα μήνα αργότερα. Το Eclipse DLC, όπως ονομάζεται, προσθέτει 4 νέους χάρτες για το multiplayer καθώς και το «Zetsubou No Shima«, τη συνέχεια δηλαδή του Zombies Campaign. Πριν οποιαδήποτε ανάλυση, αξίζει να αναφερθεί πως το νέο DLC φτάνει τα 6.9GB τα οποία δεν είναι μέρος των update του Black Ops 3, όπως ήταν το προηγούμενο Awakening DLC. Μπορεί να ακουστεί υπερβολικό, αλλά αυτό εξαρχής μου έδειξε πως έγιναν όντως προσθήκες, ενδεχομένως και βελτιώσεις στις πίστες. Κοστίζει όπως πάντα 15€, ενώ το Season Pass εντοπίζεται στα 50€.Ας δούμε όμως το περιεχόμενό του λίγο πιο αναλυτικά τα 4 multiplayer maps και το «Zetsubou No Shima»…

call_of_duty_black_ops_3_eclipse

Rift

Δυσκολεύτηκα να την συνηθίσω, ίσως να φταίει το γεγονός πως είχα να ασχοληθώ καιρό και δεν ήμουν εξοικειωμένος με το σύστημα «πτήσης» (sic) του παιχνιδιού, καθώς το wallrunning που γίνεται σε αυτή την πίστα φτάνει σε άλλα επίπεδα. Πρόκειται για μια στρατιωτική πλατφόρμα, που κατά τη γνώμη μου διαφέρει από τις υπόλοιπες πίστες του Black Ops 3, και σίγουρα έχει επηρεαστεί από τα χαρακτηριστικά των maps του Advanced Warfare (Horizon).

Call of Duty®: Black Ops III_20160604161044

Είναι πολύ εύκολο να ξεχαστείτε και να βρεθείτε στο κενό, καθώς η πλατφόρμα δεν είναι ενιαία και απαιτεί σωστά jumps.  Στα θετικά η μικρή έκταση της πίστας, που προσδίδει μεγαλύτερη ένταση στο παιχνίδι (ειδικά στο Kill Confirmed που δοκίμασα). Οι τοίχοι, τα αντικείμενα, γενικότερα ο σχεδιασμός της πίστας, επιτρέπει στους παίχτες να βρεθούν πολύ γρήγορα σε οποιοδήποτε σημείο επιθυμούν, συνεπώς θα πρέπει να δουλέψετε τα αντανακλαστικά σας και την στρατηγική σας.

Η Rift ενδεχομένως να είναι ιδανική για μια clan, διότι αν υπάρχει συνεννόηση και η ομάδα ακολουθήσει συντονισμένα μια πορεία, θα μπορέσει πολύ εύκολα να φτάσει στο objective, και να αντιμετωπίσει με επιτυχία τους διασκορπισμένους αντιπάλους της. Τέλος, ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα εφέ της πίστας, όπως το τρένο που εντοπίζεται στα άκρα της και η εικόνα της λάβας όπως βλέπετε και στο παρακάτω screenshot που δημιουργεί μια χαοτική ατμόσφαιρα.

Call of Duty®: Black Ops III_20160604161337

Knockout

Πανέμορφα χρώματα και εφέ, πραγματικά εξαιρετική δουλειά σε οπτικό επίπεδο. Πρόκειται για ένα ιδιωτικό νησί, τα χαρακτηριστικά του οποίου παραπέμπουν σε παραδοσιακή κινέζικη πόλη. Έπαιξα διάφορα modes στον χάρτη αυτό και ήταν όλα πολύ διασκεδαστικά. Ιδιαίτερα στο Safeguard που το ρομπότ πρέπει να φτάσει στην αντίπαλη πλευρά, και αναγκαστικά περνάει από το κέντρο της πίστας, θα βαρεθείτε να σκοτώνετε/σκοτώνεστε καθώς μπορεί να δεχτείτε πυρά από οποιαδήποτε κατεύθυνση.

Μέσα σε αυτό το παραδοσιακό τοπίο θα συναντήσετε και μια disco, που παραπέμπει στη δεκαετία του 70-80′, όπου μπορείτε να δείξετε τις χορευτικές σας ικανότητες κατά τη διάρκεια της μάχης (#not). Παρότι δεν ταιριάζει απόλυτα με το υπόλοιπο σύνολο σαν concept, είναι μια ενδιαφέρουσα πινελιά. Δεν συνάντησα βέβαια και πολύ κόσμο στο σημείο αυτό, πιθανών οι παίκτες του Black Ops 3 να μην είναι ιδιαίτερα fan της disco 😛

Call of Duty®: Black Ops III_20160604155427

Όχι μόνο τα σκηνικά της πίστας, αλλά και το ευρύτερο περιβάλλον είναι ιδιαίτερα όμορφο και πολύχρωμο. Υπάρχουν πολλά σημεία που μπορείτε να κάνετε Wall-Run, ώστε να φτάσετε πιο γρήγορα είτε στο κέντρο της πίστας είτε στην αντίπαλη πλευρά. Πιθανότατα από τις πιο δουλεμένες οπτικά πίστες που έχουμε δει.

Call of Duty®: Black Ops III_20160604155528

Call of Duty®: Black Ops III_20160604155625

Verge

Γνώριμη πίστα, μια διαφορετική post-apocalyptic εκδοχή της Banzai που οι παλιοί παίκτες του Call of Duty συνάντησαν στο World at War. Δεν είμαι υπέρ των remake γενικά, διότι υποδηλώνουν στασιμότητα, και προτιμάω να βλέπω κάτι καινούριο, αλλά αυτή τη φορά μιλάμε για μια πίστα που συναντήσαμε 10 χρόνια πριν, οπότε είναι μια καλή προσθήκη.

Παρατήρησα ένα σημαντικό χαρακτηριστικό σε αυτό το χάρτη, που για κάποιους μπορεί να λειτουργήσει αρνητικά, αλλά για τους παλιούς παίκτες και υποστηριχτές του «boots on the ground» στους οποίους εντάσσω και τον εαυτό μου, είναι σίγουρα θετικό. Δεν υπάρχουν σημεία για Wall-Run! Εκτός αν μου ξέφυγε κάτι καθώς δεν έτυχε να παίξω πολλές φορές στη συγκεκριμένη πίστα, είμαι σχεδόν σίγουρος πως δεν υπάρχει τοίχος στον οποίο μπορείς να αξιοποιήσεις το wallrunning. Ασφαλώς, στα πρότυπα του Black Ops 3 τα jumps εξακολουθούν να αλλάζουν ριζικά το gameplay, αλλά η έλλειψη του wallrunning μειώνει την ταχύτητα· οι παίκτες δεν μπορούν με μια κίνηση να πάνε από τη μια πλευρά στην άλλη, χρειάζεται περισσότερη στρατηγική.

Θα έλεγα πως η συγκεκριμένη πίστα, όπως ήταν και η Banzai άλλωστε είναι ιδανική για clans και SnD. Τα objectives είναι τοποθετημένα στα κατάλληλα σημεία, ο ρυθμός δεν είναι πολύ γρήγορος συνεπώς θα πρέπει να παίξετε έξυπνα και συντονισμένα προκειμένου να παίξετε καλά στο συγκεκριμένο χάρτη. Όμορφη και διαδραστική προσθήκη είναι το νερό που υπάρχει προς το κέντρο του χάρτη, όπου γίνονται και οι περισσότερες συγκρούσεις. Πέρα από το γεγονός πως ικανοποιεί τους παίκτες που επιθυμούν περισσότερο υγρό στοιχείο στο gameplay τους, βελτιώνει και αισθητικά την πίστα.

Spire

Για κάποιο περίεργο λόγο σε αυτό το χάρτη είχα την καλύτερη επίδοση. Ίσως γιατί είναι αρκετά απλή, έχει πολύ πρακτικά σημεία για να αξιοποιήσει κανείς το wallrunning, δεν είναι πολύ μικρή οπότε ο ρυθμός είναι σταθερός, στοιχείο που φέρνει ισορροπία μεταξύ στρατηγικής και ταχύτητας. Πρόκειται για ένα μελλοντικό αεροδρόμιο, που βρίσκεται πάνω από τα σύννεφα. Επίσης εντυπωσιακό ως προς τον οπτικό τομέα…

Μου άρεσε πολύ το Domination στη συγκεκριμένη πίστα, οι σημαίες είναι τοποθετημένες στα κατάλληλα σημεία, ώστε να υπάρχει πάντα κίνηση και από τις δύο πλευρές. Θεωρώ πως είναι ιδανική για SMGs, Assault Rifles, Snipers ακόμα και LMGs (το καλύτερο σκορ μου το έκανα με BRM, είχα ξεχάσει να φτιάξω class οπότε έτυχε :P). Μακράν το καλύτερο σημείο της πίστας, είναι το κέντρο της, στο οποίο μπορεί να φτάσει κανείς από όλες τις πλευρές. Ανεξάρτητα από το game mode, στο κέντρο της γίνονται τα καλύτερα gunfights καθώς οι περισσότεροι περνάνε από εκεί είτε με Wall-Run από την εξωτερική πλευρά, είτε από τους διαδρόμους.

Παρόλα αυτά, στα game modes που δεν υπάρχουν συγκεκριμένα objectives, όπως για παράδειγμα το Kill Confirmed, το κλασικό Team Deathmatch κλπ, οι παίκτες τείνουν να αποφεύγουν το κέντρο οπότε το γεγονός πως ο χάρτης έχει πολλούς διαδρόμους και σημεία, δυσκολεύει την κατάσταση. Θα πρέπει να παίξετε πιο στρατηγικά, πιο συντηρητικά, ενδεχομένως ένα μεσαίας εμβέλειας rifle να είναι η πιο πρακτική λύση. Αν επιλέξετε να περάσετε από το κέντρο σχεδόν σίγουρα θα αποτελέσετε εύκολο στόχο για τους αντιπάλους σας.

Zetsubou No Shima

Όπως έχουμε συνηθίσει έτσι και στο Eclipse DLC έχουμε νέα ιστορία για το Zombies Campaign του παιχνιδιού. Και για άλλη μια φορά αποτελεί ακόμα μια πολύ καλή προσθήκη. Το «Zetsubou No Shima» αποτελεί ουσιαστικά τη συνέχεια των «The Giant» και «Der Eisendrache», αφού περιλαμβάνει τους ίδιους χαρακτήρες οι οποίοι έχουν ναυαγήσει σε ένα μυστηριώδες νησί του Ειρηνικού ωκεανού.

Μπορεί να μην είναι τόσο εντυπωσιακό όσο το Der Eisendrache, αλλά είναι ιδιαίτερα διασκεδαστικό, η ατμόσφαιρα είναι διαφορετική διότι η ιστορία εξελίσσεται κατά βάση έξω και έχει γίνει εξαιρετική δουλειά στα σκηνικά και το φωτισμό. Αυτή τη φορά δεν μαζεύετε πόντους για να ανοίξετε πόρτες, αλλά για να κόψετε κλαδιά, να ανοίξετε μονοπάτια κ.λ.π κάτι που το κάνει ακόμα πιο ρεαλιστικό. Ετοιμαστείτε να συναντήσετε περίεργα φυτά, μυστήριες εγκαταστάσεις ακόμα και να κολυμπήσετε για να εξασφαλίσετε την επιβίωσή σας. Καλή δουλειά και σε αυτό το κομμάτι!

Διαβάστε το γενικότερο και αναλυτικό review μας για το Call of Duty: Black Ops 3 εδώ. Ρίξτε μια ματιά και στα βίντεο που ακολουθούν αν θέλετε περισσότερο οπτικοακουστικό υλικό για το Eclipse DLC…