Ο πρόσφατος σάλος που έχει δημιουργηθεί με τα microtransactions έχει σαν αποτέλεσμα το ζήτημα να συζητιέται όλο και περισσότερο. Φυσικά οι εταιρείες βρήκαν πρόσφορο έδαφος για να βγάλουν παραπάνω χρήματα και αυτό συμβαίνει εδώ και αρκετό καιρό με τρανταχτό παράδειγμα το FIFA της EA Sports.

Όλοι γνωρίζουμε ότι το FIFA είναι ένα μεγαθήριο όσον αφορά τις πωλήσεις, αλλά αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ο αριθμός των παικτών που ξοδεύει πραγματικά χρήματα στο Ultimate Team. Σύμφωνα με τον CEO της EA Blake Jorgensen το 70-75% που αγοράζουν τα αθλητικά παιχνίδια της EA Sports ασχολούνται με το Ultimate Team και από αυτούς περίπου οι μισοί ξοδεύουν αληθινά χρήματα για να φτιάξουν τη καλύτερη δυνατή ομάδα. Άμα βρισκόμασταν σε ένα free to play μοντέλο αυτή η αναλογία ανάμεσα σε αυτούς που ξοδεύουν και σε αυτούς που δε ξοδεύουν είναι φανταστική.

Today about 70-75% of all the people that buy the sports games join Ultimate Team. It’s fun. It’s a great way to play the game. Of those 75% of the people, about half of those people actually spend some money and the other half just play without spending. But in a free-to-play world, that’s a fantastic balance of spenders and non-spenders

Όπως μπορούμε εύκολα να καταλάβουμε το Ultimate Team ειδικά στο FIFA είναι κοπτήριο χρήματος για την EA και δε πρέπει να μας προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι όλο και περισσότερα παιχνίδια περιέχουν microtransactions και loot boxes στις μέρες μας.